Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Her i gården stormer det til tider ganske heftig.Vi har vært sammen i ca 1,5 år nå,og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har "flyttet" ut,vi krangler nesten en gang i uken,og virkelig hater hverandre innimellom.. Men når det ikke er slik,er alt så fantasisk som det er mulig å ha det.Vi elsker hverandre,og klarer oss ikke uten hverandre.. Så,er det andre som har stormfulle forhold?:-) Og ja,jeg vet at det ikke er sunt,men vi vet ikke hvordan vi skal løse det..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Vil du virkelig ha det sånn? Håper dere ikke har barn, for da skylder dere barn(a) å skjerpe dere eller gå hver til dere... Det er forskjell på stormfulle forhold og katastrofenedslagsfelt - jeg kjenner til par som ligner på dere, og det er en pine å være i nærheten av dem... Umodent, vil jeg si...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har det ikke slik, kanskje vi er for gamle for å drive på sånn. Bare lurer på om dere har barn sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå