Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 både jeg og samboeren min synes analsex er veldig godt, men for kanskje ca 1 år siden begynte jeg å få problemer når vi skulle ha det ved at den indre lukkemuskelen er så stram at det er veldig ubehagelig. så etter å ikke ha hatt det en stund var jeg på kondomeriet og kjøpte anal eaze og glidemiddel i håp om at dette skulle løse problemet. men når vi skulle prøve det ut med disse hjelpemidlene var det fortsatt så stramt at det nesten var umulig. vi fikk det til til slutt, men jeg kjente fortsatt at den indre lukkemuskelen var ganske så stram ( og jeg hadde vært på do, så hadde ikke noe med det å gjøre) jeg skjønner bare ikke hva det kommer av, og for å være ærlig synes jeg at det er ganske irriterende, for jeg synes analsex er utrolig deilig. derfor håper jeg at noen her inne kanskje har noen tips eller råd som kan hjelpe meg...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Det kan være lurt å kable før han skal inn i rompa di..;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Det gjør jeg selvfølgelig hver gang også, så det er ikke der problemet ligger....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Du spenner deg sikkert uten å tenke over det. Prøver du å presse(som når du driter) når han dytter inn? Dette hjelper ganske på Åpner lukkemuskelen hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå