Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Guttungen på 2,5år har kastet opp 3ganger på 3 timer pluss at han var kjempe utafor disse timene, og etter siste gangen nå fikk han seg en dusj, og nå har han spist en mariekjeks en liten posjon havregrynsgrøt og drikket noe vann og saft.. Han er helt seg selv igjen.. Mener da å huske selv at dette varer myye lenger.. Eller er vi bare heldige og fått en mild versjon i hus?? Er også første gangen han har det...
blond Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Det er forskjellig fra unge til unge. Det trenger ikke være langvarig. God bedring! Husk å holde ham hjemme 48 timer etter siste symptom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå