Gå til innhold

Er dette omgangssyke tro??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på 2,5år har kastet opp 3ganger på 3 timer pluss at han var kjempe utafor disse timene, og etter siste gangen nå fikk han seg en dusj, og nå har han spist en mariekjeks en liten posjon havregrynsgrøt og drikket noe vann og saft.. Han er helt seg selv igjen.. Mener da å huske selv at dette varer myye lenger.. Eller er vi bare heldige og fått en mild versjon i hus??

Er også første gangen han har det...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjellig fra unge til unge. Det trenger ikke være langvarig.

 

God bedring! Husk å holde ham hjemme 48 timer etter siste symptom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...