Gå til innhold

Kvalme i 7 mnd . . .


judianna

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig vært veldig heldig med lite kvalme , var egentlig bare litt uggen de vanlige første 3 , men no de siste dagene er det akkurat som om kvalmen er kommet litt igjen . Jeg er snart 31 uker , og føler meg noen dager som jeg gjorde da jeg var ca 2 mnd på vei . Noen andre som har det sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det nesten på samme måte! men jeg har vært kvalm til og fra hele svangerskapet da.. ene dagen går det helt fint, neste dagen er det akkurat som de første mnd igjen! ikke gøy, men nå er det heldigvis ikke lenge igjen:)

 

*otimistisk;P*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm med oppkast helt fram til jul..da ga det seg heldigvis !!! :D men nå den siste uka har det kommet tilbake !!!!!! men jeg spyr ikke da..er bare veeeldig kvalm, og det kommer gjerne samtidig med at jeg blir svimmel .. :s rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mangebarnsmamma

Kvalme og svimmelhet, her også, helt frem til nå:( Men; begge deler har blitt bedre etter at jeg begynte med jern... Vet ikke om det er grunnen til at kvalmen har blitt bedre, da, for jeg var kvalm selv med ok jernverdier... Merkelig det der at det kommer samtidig. Blodtrykksfall, kanskje? Spesielt ille når jeg dusjer. Desverre, for dusjing er ellers veldig behagelig for kroppen nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...