tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Helt frem til uke 38 hadde jeg kun gått opp 3 kg og var veldig fornøyd med det. Men fra uke 38 til 39 hadde jeg gått opp 4 kg. (7 tilsammen) Syntes at 4 kg på 7 dager er vel dramatisk økning,magemålet var blitt høyt og. Begynner å bli litt bekymret for diabetes,er stor fra før av.... Både i uke 28 og 34 var babyen regnet til å bli 3,5 ved fødsel men nå er jeg redd for enorm baby snart hvis det fortsetter sånn. Har 6 dager til termin,men tror ikke det skjer noe før det og hvis jeg skal gå overtid så tør jeg ikke tenke på hvor stor den blir. Noen andre som har opplevd å plutselig gå opp masse på kort tid?
ellen-propellen Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Fra uke 37 til uke 38,5 gikk jeg opp 3 kg. Legen sa det var vann, for så mye fett var umulig å legge på seg på under 2 uker. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg:-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har oxo merket at vann (som jeg ikke har hatt noe av i svangerskapet), plutselig kom nå på slutten... å det veier mye... syns ikke det var en kjempedramatisk økning jeg altså... men er du bekymret får du jo ta kontakt med legen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå