Gladjenta :) Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Hei dere som også sliter med søvnproblemer... VIlle bare dele med dere hva som fungerte for meg som PLUTSELIG er begynt å få sove om natta igjen??!! Utrolig deilig!! ) Jeg spiser gode faste måltider gjennom dagen. Prøver å drikke te uten sukker iallefall mesteparten av dagen, holder meg til et liiite glass brus HVIS jeg skulle få besøk eller noe (drikker generelt ikke brus pga mye kullsyre og oppblåsthet). Ellers bare vann...mye vann! Godteri og kakerier holder jeg meg mest mulig unna, spiser rosiner istedet for sukker i frokostblanding/cornflakes. Kaffe tar livet av meg i forhold til halsbrann så den utgår med høye kneløft, tenker jeg tar igjen den etter lillemor kommer ut Småspiser mandler iløpet av hele dagen, knallgodt og hjelper faktisk veldig på (unnskyld litt privat info)- dogåinga!!! ..og litt på halsbrannen... Spiser ikke noe "skit" etter klokken 6 om kvelden, spiser kveldsmat- evt en kopp te uten sukker (forest fruit/four red fruits evt annen fruktte funker best uten sukker). Og sist men ikke minst, sover ikke på dagtid- og legger meg ikke senere enn 12 om kveldene, står så opp igjen ca 0715-0730 med søte små som skal på skole/bhage. (noe som var TØFFT når jeg ikke fikk sove på natta!!!) ERGO, diett og faste søvnrutiner har virka for meg, men om det har noe å si at jeg er kommet så langt at lille kanskje har kommet lengre ned i bekkenet vet jeg ikke? Er i uke 36+ iflg UL termin og 38 iflg menstermin... SPENNENDEEE!!! )) Lykke til dere andre, håper dere også sover søtt om dere skulle plages KLEMM =o)
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Skikkelig kosthold og fast rutiner funker hvertfall fint på meg:) Jeg har sovet godt og generelt vært i fin form gjennom hele svangerskapet, og jeg lever også sunnt og spiser ikke noe "dritt". Drikker aldri brus, bortsett fra kanskje ett glass i mnd. Godis spiser jeg jo litt av, men kun lørdagene. Aldri i ukedagene. Jeg legger meg også senest 11 i ukedagene, gjerne før. Helgene blir det kanskje 12, halv 1. Men står opp til vanlig tid, og sover ikke på dagtid. Sover jeg noe på dagtid, sover jeg kjempedårlig på natten.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er forresten 37+6 i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå