♥JanuarMamma♥ Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Dere som har erfaring med brystpumper, hvilken type/merke anbefaler dere?
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har avent manuell. Er fornøyd med den:)
trøndøl Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har Avent sin elektriske (SISI IQ) hvor det også følger med manuell pumpe. Det var veldig nyttig å ha elektrisk i begynnelsen for å få i gang produksjonen skikkelig, men etterhvert satt melken så løst at jeg bare trengte den manuell. Lånte den bort til ei venninne som hadde veldig god nytte av den elektriske mens hun var på barsel. Hun hadde antydning til brystbetendelse men fikk dra hjem likevel fordi hun hadde el.pumpe. Vesken med dette utstyret koster ca. 1200,- du vil antagelig ikke angre viss du kjøper den.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Medela Swing er den beste av de elektriske, fordi den simulerer babyens sugetak og dermed pumper mest effektivt. Manuelle pumper har jeg aldri prøvd, men har hørt at mange sliter m å pumpe effektivt med dem og man blir sliten i hånda av all trykkinga..
ninayngve Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Apotek1 har tilbud på Avent manuell pumpe ut i morgen. Koster nå 465. Avslag på 30 % hjelper jo litt:) Men tror ikke den elektriske er rabattert.
ninayngve Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Nå rotet jeg fælt.. Det er jo ut i dag tilbudet var... Går surr i dagene når man går hjemme:) Så da er det jo dessverre for sent for denne gang...
Bumblebeee Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Jeg kjøpte en manuell fra Avent, men da vi kom hjem fra barsel med ammetrøbbel og jeg måtte pumpe etter hver amming, så dro jeg sporenstreks ned på senteret og kjøpte en elektrisk. Avent det også. Angret ikke et sekund på det. Den manuelle fungerte bra den, men du blir sliten. Skal du pumpe mer enn 1-2 ganger om dagen ville jeg absolutt gått for en elektrisk. Jeg har ikke erfaring med andre enn Avent sine, men jeg synes den er super. Du kan selv stille inn rytmen du vil at den skal pumpe i. Siden det ble mye pumping de første månedene skulle jeg nok ønske at jeg hadde en dobbel, kommer til å kjøpe det hvis det blir like mye styr denne gangen. Krysser fingrene for at det IKKE blir det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå