Gå til innhold

Noen som har peiling på drømmer? Blir litt mye av og til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer hver natt, jeg husker alltid drømmene mine, og hjernen har ingen hindring når den først sitter i gang.. Jeg har hatt det sånn hele livet..

I dag våknet jeg av at jeg gråt.. Da ble jeg sint.. For jeg blir litt lei av og til.. Jeg hadde da mareritt!

Misforstå meg rett.. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har drømmene mine, jeg vil ikke miste dem!

Men lurer litt på, hvorfor drømmer jeg så mye? HVER NATT! Og husker alt, i detaljer, hver morgen?

Jeg har egentlig konkludert med at hjernen min virker kontinuerlig.. Jeg tenker HELE tiden, null pauser.. Og jeg tenker på ting folk AAAAALDRI har tenkt over liksom.. Jeg får aldri fred fra hjernen min.. Så har egentlig slått meg til ro med at drømmene kommer av det..

Men så når jeg våkner som i dag, gråtende, så surrer spørsmålene..

Noen ganger skjer det jeg har drømt, i begynnelsen kvapp jeg.. Nå tenker jeg bare "Fortell meg noe nytt" lignende tanker.. Og bryr meg ikke mer om det..

Jeg hadde en Oldemor som var veldig på drømmetydning, hun så ting andre ikke så sa hun, osv.. Men jeg var så liten, at det var begrenset hva hun kunne fortelle meg.. Men hun sa klart før hun døde, at jeg aldri skulle slutte å tyde drømmene mine!

Men jeg får det jo ikke til !!!!! :-(

Kan man styre drømmene sine? Eller skal jeg bare la de være i fred og la de styre på fritt?

Jeg har vurdert på et punkt å søke hjelp hos en psykolog.. Men så vil jeg ikke miste drømmene mine heller..

Jeg sover forresten VELDIG tungt, våkner ikke av noe omtrent.. Jeg trenger MASSE søvn, og jeg er som regel trøtt.. Kan det være pga drømmene, at jeg ikke blir ordentlig uthvilt?

På forhånd, tuuuusen takk for svar!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det finnes mange bøker om drømmer og drømmetydning. Søk litt på nettet, så finner du sikkert mye info der også!

Drømmene dine kan du virkelig bruke til noe!! Det er mange som strever veldig med å komme dit du er. Du drømmer mye (det gjør vi alle) - men du husker det også. Det er der vi andre pleier å slite. At du husker mange detaljer er også bra!! At du også opplever å drømme om fremtiden er også veldig spennende!!

Prøv å si dette til deg selv før du sovner: "Jeg ber om at jeg skal få den hjelpen jeg trenger gjennom drømmene mine". Eller: "Jeg ber om at jeg får vite det jeg trenger gjennom drømmene mine".

Eller noe lignende.

Det kan være lurt å skaffe seg en liten bok som du kan skrive ned drømmene dine i. (En slags drømmedagbok). Da kan det være enklere å tyde drømmene da.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...