Gå til innhold

4+5- burde jeg fått positiv gravidtest nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått foreløpig bare negative, men har både stikkinger og murringer på begge sider, vondt i korsrygg, trøtt, skikkelig oppblåst i nedre del av magen og små kvlam i perioder.

Hadde en blødning da mensen skulle komme, men denne var veldig rar og ikke normal som den pleier.

Hvor lenge kan man teste negativ før man får positiv? Har foreløpig testet kun om ettermiddagen. Bør jeg kjøpe en ny test?

Begynner å bli bekymret for at det kan være kreft eller noe annet.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette høres ut hoss meg, en liten bøldning istedenfor mensen, oppblåst mage mm..jeg tok ikke test før i uke 6 ca, å den var jo positiv

men en ting jeg har lært hær inne, ikke vær redd for å snakke med legen din!:)ring å si du må inn å ta noen prøver å at du er veldig bekymmret. husk, om du er gravid må du prøve å ikke være stresset:)

jeg kan desverre ikke svare på hvor langt du må være på vei, før positiv test..men står ikke det på pakken kanskje?

lykke til:)

Skrevet

Vil bare si at det der med når testen slår ut kan være veldig individuelt. Jeg kom til legen i uke 5 og fikk skikkelig hakeslepp da jeg fikk negativ test hos ham. Hadde ikke testet selv, men var bare så bombesikker på at jeg var gravid. Legen sa det var mange testene ikke slo ut på før i uke 6. Så ba meg ta en ny test om en uke og booket ny kontroll i uke 8. Og ganske riktig, i uke 6 slo testen ut, og i uke 8 var jeg på første kontroll. :-)

Så du kan godt være på tjukka! Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar :))

Håper og håper. Vet jeg testet sent sist gang, og har mange av de samme symptomene. Er bare den blødningen som forvirrer litt ;( Får bare smøre meg med tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...