Gå til innhold

Kjære vene...alle disse navne-spørsmålene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Det finnes et eget forum, og der er det store muligheter for liv å røre når så mange er usikre på hva hele verden synes om navnet til poden... Lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!! Personlig forstår jeg ikke den usikkerheten mange later til å ha i forhold til navn. Mange unge her, kanskje?

Skrevet

Jeg er helt enig!! er inne er man også veldig kritiske til navn og flertallet av dem som vil vite meninger får negative tilbakemeldinger!

Min datter får det navnet vi har valgt og synes er kjempefint, så får heller andre holde meningene for seg selv!

Skrevet

skjønner ikke helt at folk bryr seg så hardt om hva andre synes om navnet de har lyst til å gi ungene sine jeg da...for uansett hvem navn man spør om så vil det alltid være noen som liker det og noen som ikke liker det

Skrevet

irriterende alle disse navnetrådene..Hærregud,finnes eget forum for dette.Uansett,hva pokker har et navn med hvilken utdannelse man har da?

Makan til tull ...

Hanne

Skrevet

Det er også egneforum for tvillinger, bryllup, utroskap, sex, bruk av flaske, adopsjon, bleier, unge mødre, gamle mødre.... Hva skal vi ha lov til å snakke om her da syns du?

Skrevet

Kanskje fordi dette forumet er langt mer aktivt enn navnedebatten?

Skrevet

Hva synes dere forresten om navnet Greger? Uttaler dere den siste e'en som e eller a?

Skrevet

Ikke enig. Plager ikke meg, selv om jeg sjelden åpner disse trådene.

Skrevet

Mener du liv OG røre?

Så vidt jeg forstår så er det ikke så mange brukere på navneforumet, så folk skriver om alt mulig på anonymforumet for da får de svar.

Kan du ikke bare la vær å lese om det som ikke interesserer deg? Jeg synes det er litt morsomt med mennesker som deg, som henger seg opp i bagateller og rett og slett er litt dumme :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...