Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Er 15+6 og var litt utålmodig etter å kjenne/høre liv og kjøpte en angel sounds på teknikk magasinet til 179 kr. Har vært på 2 UL tidligere og skal på den ordinære UL om 2 uker. Alt var bra ved forrige UL (11 uke) men fant ikke hjertelyden på den lille i går kveld. Nå uroer jeg meg for at noe er galt, selv om jeg ikke har noen symptomer på er noe faktisk er galt bortsett fra at jeg ikke fant hjertelyden i går. Trenger jeg bekymre meg? Dumt å sette sin lit på en billig elekrisk dings også da... eller???
BeritogMausi Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Ikke vær bekymret. Jeg har også en angelsound men finner ikke alltid hjertelyden eg heller. Det er vanlig!!!
06.06.10 Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg var hos legen igår og går i min 25 uke, hun slet med å finne hjertelyden til jenta vår fordi hun flytter mye på seg og er veldig aktiv. Så det er ikke rart at det er vanskelig for deg hjemme. Så ikke vær engstelig:)
Mille & lillegutt Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Hei! Jeg var hos legen i uke 16 og da fant hun ikke hjertelyden.. Ble såklart litt bekymret i og med at jeg ikke kjenner noe aktivitet/spark heller.. Men er visst helt normalt, så vi bør vel ikke gå å bekymre oss
zadine Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Helt vanlig. Jeg kjøpe angelsound da jeg ventet nr 1. Fant ikke hjertelyd noen gang. Da jeg ventet nr 2 så tok jeg den ikke frem engang. Men nå venter jeg nr 3 og fant den frem på mandag, jeg var da 12+5, og lette og lette. Fant ikke hjertelyd og skulle til å gi opp, men der var den gitt:-) Skikkelig galloperende hjerte:-) Det jeg ikke visste da jeg ventet nr 1 var at jeg måtte bruke en eller annen form for gel på magen, slik legen gjør. Det gjorde jeg nå, og da fant jeg lyden:-) (bruker bare vanlig aloe vera gel)
Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2010 Hei zadine. Jeg brukte kontaktgel på magen og hørte min egen puls... men ikke fosteret sitt.
Lykkeliten 2 Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Jeg kjøpte en sånn i går og fant ikke lyden. Ble kjempebekymret og klarte ikke å tenke på annet enn den der angelsounden og hvorfor jeg ikke fant osv. Prøvde igjen litt seinere og da fant jeg den, men ganske langt nede. Er 15+1 i dag da. Nå i morges skulle jeg prøve på nytt og tenkte det sikkert var lett siden jeg ikke hadde spist ennå, men da fant jeg den ikke. Ble ikke så veldig stresset nå for den var jo der i går kveld, og babyen er jo ennå liten så er nok ikke alltid lett å få tak i lyden. Du trenger nok ikke å bekymre deg, du finner den nok etterhvert Lykke til
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 eg har kjøpt ein sånn, å slite sjøl me å finna hjertelyden. Men med hjelp fra sambo, finne me an te slutt. Det er lettare å leita når ein er 2.
Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2010 Jippi!! Jeg fant hjertelyden :-) Nå ble jeg sååå glad!! Tusen takk for alle råd og støttende ord C",)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 ;D så bra du må bare ha tolmodighet har jeg funnet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå