Gå til innhold

Sliter med nattesøvnen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff...våkner jeg av noe på natten, av at jeg må på do, av barna eller at hendene sover/dovner. Så er det nesten umulig å få sove i gjenn :( jeg får halsbrann og blir urolig... Dette er så kjedelig, er 3 gangs fødene og med to små er det helt nødvendig med søvnen jeg får... Noen andre som har det slik??? Eller som har noen tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt ut som meg! Er oppe et par timer stort sett hver natt. Lys våken nattestid, helt ubrukelig på dagtid. Heldigvis hviler minsten 3 timer hver dag, og jeg er hjemme med bekkenløsning, så jeg får stort sett hvilt meg litt før eldstemann kommer fra barnehagen. Har hatt det sånn hvert svangerskap, men ikke noe bedre av den grunn. Får jeg en sjelden natts søvn, ja da er jeg helt på topp neste dag! Bare synd det blir så sjelden. Godt det ikke er så lenge igjen! (6 uker her)

Krysser fingrene for at vi får hvilt oss litt før fødsel, i det minste ;)

Skrevet

Åh :) er jo trist at andre og har det slik, men godt å ikke være alene :) jeg har 12 uker til termin. Har fått sm siden det er slik. Har ikke overskudd til å være 100% på jobb når det er slik! Håper og at jeg får hvile mer når det nærmer seg fødsel. Har besteforeldre som er snille og forståelsesfulle så god hjelp av dem og min snille mann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...