Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Abonnerer dere på bladet Foreldre & barn ?

Er dere fornøyd med bladet ?

Hvor ofte kommer de ut med nye blader?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg takket ja til et abonnement da jeg ble utsatt for telefonsalg, men har enda ikke sett noe til det... Tror det er en gang i måneden de kommer med nytt magasin. Jeg syns det er bra :-)

Skrevet

Jeg ble utsatt for samme telefonsalget (telefonterror???*s*), og takket også ja. Har derimot fått bladet flere ganger allerede, og er veldig fornøyd. Jeg får det 1 gang per mnd, og da følger også BAM bladet med. Det er jeg også fornøyd med, fordi det følger jenta mi i alder. Så der kan jeg lese om hva man kan forvente i den alderen og annen relevant informasjon. I Foreldre & barn skriver de jo om alle aldre, og det er ting der som ikke er fullt så interessant enda (bla hvilken parkdress man bør ha i barnehagen osv...) Men tar vare på alle bladene, slik at jeg kan plukke de frem igjen senere.

Skrevet

Jeg har ikke blitt utsatt for telefonsalg, og abonnerer på både Mamma og Foreldre og Barn. Koser meg veldig med begge to. Vet det er mye reklame og slikt i det, men jeg synes jo det er gøy med reklamen også da.. og har fått masse gode ideer til interiør og gaver i bladet.

Etter noen år blir det visst mye "oppatt" i følge venninner med eldre barn, men jeg har ikke kommet dit ennå, og blir alltid glad når jeg får bladet i posten.

Skrevet

Jeg lot meg 'lure' av en tilbudsmail her om dagen.. :) Har ikke fått det enda, men gleder meg tilå lese. Også var det så fin hurtigsvarpremie.. hehe

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hehe, Kira (er det forresten navnet til barnet ditt? Jeg syns det er kjempefint!), jeg tror vi har blitt utsatt for samme terroren ja! Jeg takket ja til et abonnement på Foreldre&Barn og BAM, det var en sånn "pakke". Når ringte de til deg? Det er sikkert to måneder siden jeg takket ja, og hun sa at det skulle ta tre-fire uker før første nummer kom...

Skrevet

Hehe, da er det nok samme opplegget ja. Jeg ble oppringt i november/desember en gang tror jeg, og har allerede mottatt to blader. Så ser ut som om vi ble oppringt omtrent samtidig. Hadde nok tatt kontakt med dem hvis jeg var deg.

Forresten, Kira er navnet på hunden vår.. :)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hvorfor får ikke jeg bladene da, mon tro..? Jeg må vel ringe dem ja, jeg hadde jo gledet meg sånn!

Skrevet

Ja har det bladet, hatt det i mange år. Syntes det er litt av alt. Mye for de større barna, men er litt tips/råd osv.

Rundt aug er det alltid barnehage/skole start hjelp/tips.

Er "best i test" tester. Reklame er jo alltid gøy.

Og får med bam som følger barnets alder.

Kira: trodde enten du eller barnet dit het det, syntes det er kjempe fint(har også en hund som heter det, så er vel sikkert derfor,hehe)

Skrevet

Jeg fikk abonnement av mamma og pappa i bursdagsgave rett etter at lillemor ble født. Da tok det maaaange uker før det kom i posten, og på nettsidene tror jeg det stod at det kunne ta opptil 12 uker eller noe sånt.

Jeg er kjempefornøyd og koser meg hver gang det kommer i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...