Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Min sønn er blir 6 snart og har enda ikke mistet en eneste tann.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Jenta mi mistet sin første i en alder av 5, men hun er tidlig ute altså. Nå er hun 7,5 år, og det er enda et par i klassen som ikke har mistet noen.
Dotten Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Snuppa mi mistet sin første tann noen måneder før hun fylte 4 år... Jepp. Veeeeldig tidlig ute!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Min sønn fikk alle tennene hans så tidlig, hvorfor mister han ikke nå da? Han sier at han har en løs tann, men jeg kan ikke se til at den er løs. HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 De mister tennene når tennene er klare til å mistes!!!! Har ingen sammenheng med om en får tenner tidlig eller ikke.... Min datter på 8 år har mistet 8 tenner, mens venninnen hennes (samme alder) har mistet 2! Samt en annen venninne som bare er ti år og har mistet alle 20. Så vi er forskjellige der som alle andre plasser
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Jeg fikk tenner tidlig, og mister første tann som 4-åring.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Vil vel heller kalle det en tilfeldighet for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå