Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hva skal vi kjenne etter og hvordan føles det liksom,noen som kan forklare på et vis? om man er moden,har cm åpning osv??? Prøvde å kjenne i dag men har jo ikke peil på hva jeg skal kjenne og evt ikke kjenne...
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Bør vell ikke gjøre det mtp infeksjonsfare osv? Tror ikke akkurat at det får fortgang i fødselstidspunktet.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Nei det er jo greit nok det,men ikke noe farlig det så lenge du er ren på hendene eller sjekker i dusjen.(jobber i helsevesenet så kan en del om den hygiene biten for å si det sånn)
Diddels Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg må få samboeren min til å sjekke, har ikke sjans selv. Han sier han kjenner glatt, mykt, litt som en svamp, bare helt glatt. denne skal man kjenne en åpning i, som man føler at det går bra å stikke fingeren inn i, uten at man "drar" den opp. Den bør vel føles flatere enn "svampete" hvis du er i ferd med å gå i fødsel, men dette har jeg ikke kjent personlig... Fant dette bildet til deg: http://www.drstandley.com/images/std/Cervix2.gif Søker du på cervix på google feks får du se bilder som sier deg hva du bør kjenne. Med hensyns til ano`num *17.03.10*'s kommentar: hun skriver da at hun er fødeklar nå, og hvem som helst vet vel at helsepersonell også bare en mennesker som vasker hendene. De har ikke noe mirakelmiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå