Gå til innhold

Må bare skryte litt av både mamma og svigermor. C";)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35uker på vei, fått stigende blodtrykk og har mye vondt i hodet.

Antagelig fordi Pia som er kronisk syk har vært ekstra dårlig i det siste.

Vi blir sendt til sykehus neste uke med henne.

Nå siste dagene har hun vært så dårlig at det ser ut til at oppholdet blir lengre enn de to dagene vi først ble forspeilet.

Vi bor et stykka unna alt av familie og har ei på 10 som jo bør få gå på skolen de dagene vi er borte.

Svigers har ordnet det slik at de kjører og henter henne hver dag, 40min pr vei. De er så herlige!

Mamma har sagt at hun skal kjøre henne på trening om kveldene. Hun danser, og for hver time hun mister vil hun jo miste dyrebar trening.

De skal konkurrere rett over påske, og nå trenger de virkelig tiden :)

I dag sendte jeg mld til svigermor om at tilstanden var slik og slik, vesentlig forverret bare fra i går og at de da mest sannsynlig vil operere henne i tillegg.

Da fikk jeg til svar at så lenge Pia vår får den hjelpen hun trenger og jeg holder meg frisk; så skal de ta vare på hun som blir igjen her hjemme.

Det er så godt å høre, for jeg føler jeg belaster familien så mye.

I kveld ringte mamma.

Hun vil ta ungene i morgen slik at jeg får slappe av! De kommer kl 11.

Som jeg gleder meg!! Det skal bli godt!

Nå er jeg nesten på gråten av glede, og andre rare gravid-følelser, måtte bare dele det med noen C";)

Riktig god helg alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig godt du har noen som bryr seg så mye om deg og barnabarna sine! Håper det går bra med lille Pia og deg!

Skrevet

Så utrolig godt å lese! Det har så utrolig mye å si at de rundt en viser sånn omtanke! Selv små ting som et par timer alene er jo luksus når man går gjennom det du går gjennom nå. Jeg har også en ufattelig snill mamma som virkelig stepper inn når jeg trenger det, og ellers også! Setter utrolig stor pris på det og vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten henne. I tillegg har jeg en kjempegod svigermor som ligger våken og bekymrer seg for gutten min selv om han egentlig ikke er hennes biologiske barnebarn. Hun bor dessverre langt unna, men kommer til oss og hjelper til hver gang vi måtte be om det. :) Er nok ikke så flink til å si det, men håper de vet hvor mye de er satt pris på!

Skrevet

Jeg tror ikke jeg heller egentlig er flink nok til å fortelle dem hvor glad jeg er for det! Ikke utover det at jeg viser glede når det skjer liksom.

Hos oss ligger de også våkne og bekymrer seg. Så jeg kvier meg ofte for å fortelle hvor "ille" det egentlig står til før jeg må. Men de lukter det jammen meg likevell!

Skrevet

Mammaer lukter alt. ;) Og kan høre det på den minste lille toneforandring i stemmen din. ;)

Skrevet

Tror de bare værer mye av det også :)

Mamma har det hvertfall med å ringe på det minst tenkelige tidspunktet, eller det aller beste ;)

Som når jeg står på gråten og bare har lyst å hyle ut, eller som i kveld når jeg bare er sliiiiten og gjerne vil ha litt fri.

Skrevet

Mødre (og enkelte svigermødre) har ei fantastisk evne til å dra fram sporhundnasa si når det trengs mest!

Godt å høyre at det er andre her i landet som har fantastiske foreldre og svigerforeldre! Nyt fridagen i morgon, og veldig mykje lykke til på sjukehuset med lillejenta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...