Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Noen med samme problem, og som har noen råd til hvordan jeg blir kvitt det?? Blir snart gal her jeg sitter nå....
mamma i vest :) Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 har hørt magnesium skal vere bra, vurderer å prøve det sjølv.
gulterkult Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 akkupuntur eller gjøre den øvelsen som heter "venepumpe" på denne siden. før leggetid, hjelper!! http://www.yogakurs.no/yogaforgravide.html
Elis 17 Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har også veldig urolige ben og fikk anbefaling av legen min om å prøve magnesium tabletter og synes faktisk de hjelper !!
superspent75gravid Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Hei, har det samme problemet som deg.. Utrolig irriterende når man våkner på natta, trøtt som ei strømpe, også får man ikke sove pga rastløse ben!!! Jordmora tipset meg også om magnesium, og jeg synes det hjelper litt. Det er verdt å prøve:)) Lykke til:))
carinaol Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Kalk, støttestrømper,hold leggene høyt når du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå