Gå til innhold

Vektoppgang


*Stinemor*

Anbefalte innlegg

Er 28+4 og har gått opp 12 kilo. Et par kilo over gjennomsnittet, men det tar jeg med stor ro. Har bekkenløsning og får ikke beveget meg noe særlig, men kostholdet er det samme som før. Bare babyen vokser og har det bra er jeg strålende fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uke 32 og 12 kg :)

har ikke lagt på meg annet enn magen, stor! masse fostervann så jenta i magen har godt med plass fortsatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei;)

I mitt første svangerskap la jeg på meg 22 kg totalt...noe jeg aldri har klart å tatt av igjen.Jeg var en slank/tynn jente før svangerskapet. Jeg er nå i uke 33 i mitt andre svangerskap. Valgte å ikke veie meg denne gang for å unngå å bli deprimert. Men mine klær passer ennå perfekt så jeg har nok ikke gått opp så mye. Yey;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 33 og har gått opp 13 kg så langt.. Og med bekkenløsning forran og bak, gjør det seg ikke lett å holde seg på det nivået. Tar jeg meg først en 10 min tur til butikken og hjem for noe småtteri, må jeg belage meg på en såkalt "helvettesnatt".. Så skal ikke være så lett for enkelte å være gravid, nei :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Uke 37 og 10 kilo. Samme som sist. Jeg kan fortsatt bruke mine vanlige klær også fordi hun ligger så høyt så går det helt fint å kneppe igjen. Merkelig. Gravide bukser og tights er fortsatt mest behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...