lindaa87 Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 tenkte man kunne dele her på dette trimesteret også hvilke plager man har og hvilken uke man er i for min del er det: *nattlige tisseturer *kveldskvalme *lett trøtt og svimmel *antydning til bekkenløsning,eller så er det ryggplager. *føler meg tung *tettere nese
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 jeg er 12+4 og har disse plagene nå: *veldig trøtt *har vært kvalm og nå har jeg omgangssyken *kan ha hard mage og oppblåsthet *svimmel
sosol Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er i uke 21 og har en del plager..... - Bekkenløsning -Sterke ryggsmerter -Kraftige kynnere -Halsbrann -Trøtthet - Hard og oppblåst mage -Åreknuter -Kløe -Doløping på natta Tror jeg har fått med meg de værste plagene nå
Pixie Power Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 19+4 * Fortsatt kvalm til alle døgnets tider (dog ikke hver dag) * Sover dårlig (bruker lang tid på å sovne og våkner ofte) * Tisser ørten ganger om natten * Generelt veldig trøtt + mangel på energi (bl.a et resultat av de to overstående...) * Dårlig matlyst * Antydning til ryggvondt/bekkenløsning, så må passe meg litt der.... * Har blitt et surrehue allerede, gravidtåka, hehe
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 BEKKENLØSNING Tett/rennende nese Småkvalm nesten hver dag Myye vondt i magen, både ligamentsmerter, kynnere og skikkelig knip Hyppige dobesøk Hard mage Litt "lekking", f.eks når jeg nyser, må knipe for ikke å tisse på meg, haha. Sånn egentlig så hadde jeg vært veldig fornøyd hvis jeg slapp bekkenløsning, er igrunn bare det som virkelig plager meg nå.
lindaa87 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2010 hvor "godt" det er å lese at man ikke er alene,egentlig:) nå ble hele kveldskosen ødelagt pga kvalmen,så må bare komme meg i seng
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Uke 22 og : KVALM enda med oppkast og brekninger Halsbrann Svimmel til tider Å selvsagt tusen tissetura om natta:P Tidvis hodeverk enda, men alldeles ikke så ille som første 4 mnd Så bortsett fra den forbaska kvalmen, har æ ikke d ille
petite fleur Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Bekkenlløsning og halsbrann, mine to følges"venner" fra forrige svangerskap. Er i uke 20 og 100% sykemeldt pga bekkenet. Jippi.
<3 prins nr2 Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Hei... Jeg er i uke 21 nå og føler meg veldig frisk og sprek i forhold til forige svangerskap. Mine plager så langt er: - mye kynnere. spesielt når jeg er ute og går og når jeg er på jobb. - Vond rygg - Antydning til bekkenløsning. - Trett. - Utrolig urolige ben - Hovne ben etter jobb spesielt.
Minimo <3 Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Hallaien Jeg er i uke 20 blitt no og er inni min andre uke som sykemeldt pga Kraftige kynnere, bekkenløsning og protein i urinen! Ellers har jeg kraftig hodepine når jeg stresser :S *Tett og rennende nese (nettopp begynt) *sure oppstøt *lekking under nysing og kraftig hoste *Hard mage og ondt høyt oppe i magen *Stikkninger i lysk og nedre del av mage * Muskel smerter på begge rumpeballene og på begge lårene :S *Tung pust :S (vet ikke hvorfor)
Vimse + gullene Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 er i uke 24 og eendelig for noen uker siden har den hersens kvalmen sluppet taket. Jeg føler meg så frisk uten den! Er stort sett kun "plaget" med tett nese og antydning til bekkenløsning noen dager. Innimellom får jeg en fæl hodepine som verken vann eller hvile hjelper på, det må bare bli en ny dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå