Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 noen som har en "god" annbefalt handle liste til englene våre kommer? gjerne svar om du har ett barn fra før, å kanskje vet litt om hva du snakker om;) hehe tuuusen takk:D
sosol Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Man trenger jo en del da... jeg venter nå nr 4 og er glad handlelista mi er temmelig kort... Vel.... kan jo begynne på barnerommet... Seng madrass dyne ( det er anefalt å ikke bruke pute på nyfødte pga nakken) sengsett laken madrassbeskytter (jeg vil ikke anbefale tisselaken da de har lett for å bli klamme) Stellebord Balje (hvis det ikke er med på stellebordet) Håndkler Kluter babysåpe til bading zinksalve bleier q-tips badetermometer Febertermometer våtservietter Ammeinnlegg Vogn insektsnett regntrekk dyne (65x80 tror jeg måle på dyna er her) sengsett til dyna vognpose/voksipose Stelleveske Bodyer nattdrakt sparkebukser bukser genser yterklær luer sokker Bæresele (ikke noe du må ha) tåteflaske Ammebh Bilsete Det er godt mulig at jeg har glemt en del her men jeg tror jeg skal ha fått med meg det meste til babyen (tok med et par tips til vordrene mor og, mn regner med du alt visste om de da)
Knøtte85 Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Vippestol Sprinkel beskyttelse til sengen om du kjøper sprinkelseng Babycall ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå