Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 har som sagt hadd positive eggløsnings tester i 5 dager nå, i dag på den 5 dagen med positiv test bynner jeg og spotte noe jeg aldri har gjort før, litt utflod med rød/brunt blod , kjenner jeg har mens smerter har hadd d i 5 dager nå. hadde TR i 8 dager sist, fikk positiv el på dag 13 i syklus, bruker å få positiv på dag 18, men den har holdt seg positiv. har som regel en syklus på 35 dager. har tatt g-test, den er negativ. noen som har opplevd lignene eller kan komme med noen råd om hva dette kan være?
Luna har født. Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hei. At det kommer en liten blødning i forbindelse med EL er bare positivt har jeg hørt, betyr at du er ekstre fruktbar da. Dette skjedde med meg forrige søndag, akkurat da jeg ventet EL, jeg har kort syklus på 23-24 dager nå. Men mitt problem nå er at jeg har ikke stoppet å blø igjen...blør fortsatt på 6 dagen. Svært lite kult og veldig frustrerende. Håper du bare har en liten El-blødning, så da er det bare å kjøre på. Lykke til.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 saken er den at jeg har jo hadd positive eggløsningstester i 5 dager nå og de er jo fortsatt positive og har hadd samleie i alle de dager de har vært det men nå i dag føler jeg at jeg ikke takler det da jeg er redd får at det skal bli en større blødning eller noe. men hvorfor blir ikke EL-testene negative igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå