Gå til innhold

Da har jeg vært på UL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å der nede skjulte det seg ei lita jente... Fikk ny termin den 19. juli, mens termin var 13.juli :o)

Hu var såååå fin <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ Graulerer!!!!!!!!!!!!!!!! Er så spent selv. Ul til torsdag og har på følelsen av at det ligger en jente i magen min og!

Skrevet

Hu var så aktiv, hun vinket å sparket... Var så morro! <3 Gled deg katta76.+tenåringer,1ma.GRAVID!!!!! <3

Skrevet

såå morro. skal på ul til onsdag. har foreløpig termin 13.juli, så da er vi ganske likt:) du skal dagen etter meg du da katta:) du skal på sykeguset i arendal du også?

Skrevet

Var på ul nå på onsdag, å fikk se minsten. Først trodde de det var ei jente, men så ble de usikre.. så nå får me bare gå å vente å se :) fikk ny termin 10 juli, mens termin va 7 juli :D

Skrevet

Gratulerer :) litt av en opplevelse, hæ? Jeg var på ul i går og fikk se tassen!! (en gutt, ja ingen tvil om det, viste seg frem :) Aktiv var han også (fikk en kopp kaffe før ul- en). Kjempegøy å se, sykehuset hadde 4D- UL, det var rimelig tøft da :) Veldig beroligende å se at minien har det bra, man bekymrer seg jo gjerne for alt mulig, hehe.. Hadde menstermin 12.07, fikk ul - termin 11.07, så rimelig enige der :)

Skrevet

Candygirl_Leon_spireimagen:)

Jeg har mens termin den 13. juli og Ul termin den 19 juli... Men jeg skal føde i Trondheim jeg. Rettere sagt Orkanger sykehus (om de ikke legger den ned)....

Skrevet

koss funker 4D UL? må ærlig sei at det har eg aldri hørt om :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...