cakes Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Var en tur hos legen i forrige uke, fordi jeg syns det var litt merkelig at mens ikke hadde kommet tilbake enda, snart 5 mnd etter forrige fødsel. (fikk ei lita jente august 2009. Mitt 3.barn.) Men det var jo ikke rart i det hele tatt, for jeg hadde visst blitt gravid igjen allerede i midten av november... og det er jo helt utrolig at jeg ikke har merket noenting. Det var ikke i min fjerneste fantasi engang at jeg kunne være gravid igjen. Men sånn var det altså, og nå har jeg kommet meg i uke 14. Har fortsatt ingen merkbare symptomer, annet enn at jeg er trøtt. Men det trodde jeg kom av andre grunner, 3 barn og siste halvår av vernepleiestudiet, med praksis og bacheloroppgave. Men jeg får jo bare håpe det fortsetter sånn:) noen andre som har opplevd noe lignende?
Minimo <3 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 oooh så kult då Har desverre ikke opplevd Men gratulerer så masse og masse lykke til
petite fleur Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jøss! Da hadde jeg fått sjokk! Blir to veldig tette da :-) Gratulerer!
cakes Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2010 ja, jeg fikk et voldsomt sjokk! jeg har termin 16 august, ca 1 uke før minstejenta fyller 1 år, så det blir veldig tett ja:) det blir litt uvant, men koselig:) har en jente på 7 år, og en gutt på 3 år også, men han er nærmere 4 når babyn blir født da. Så det blir nok en travel hverdag fremover:) takk forresten
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 oi det kom sikkert som et sjokk! Krysser fingrene for at du holder deg frisk og får fullført studiene før nummer 4 kommer Siste semester av et bachelorstudium pleier å være ganske travle, men det går nok bra Hilsen vernepleier med maibaby i magen
cakes Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2010 ja, det er litt travelt:) men det går nok bra, vi får styre tiden selv, så da er det bare å skrive hjemmefra de dagene kroppen er kranglete:) lykke til med baby du og:) mai er en herlig måned å få baby i (min første er født i mai), herlig trillevær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå