Linnhost88 Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har samme problemer med den lille og går til samme greiene på KK en gang i uken! Eneste forskjell er termindatoer vår, mi er 13.mars... Hvilke leger treffer du? Syns d høres ut som dårlig behandling av deg, jeg får helt andre tilbakemeldinger og blir helt satt ut av det du skriver... Til meg sier de at alt ser greit ut og normal fødsel skal gå bra... Lillejenta mi liggeri tilegg i sete så jeg blir gansgke så forvirret av det du skriver.. Klem
Linnhost88 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2010 Ble en del skrivefeil her når jeg spiser i tillegg!
Dina-lill Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 åå? Veier din baby også veldig lite? Først gikk jeg til hun avdelings jordmoren der oppe. Så nå når jeg går ukentlig til kontroll har jeg vært hos 3 forskjellige leger på ultralyd på KK. To damer, og nå i går hos en mann. Hvilke respons får du? Hva forteller de deg? Ble litt nysjerrig nå..
Linnhost88 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2010 Ja, lillejenta er ikke mer enn mellom 2100 og 2300 gram... Jeg har vert der oppe ukentlig de 6 siste ukene og da har hun gått fra 18-1900 til slik hun er i dag... I begynnelsen ville de sette meg igang, men nå vil de jeg skal gå tiden ut... :S Jeg har fått nye timer til kontroll både 17 og 25 feb... Blodgjennomstrømningene og CTGen er fin, så da holder de henne inni magen... Jeg har fått beskjed om at alt går greit med den lille, og at det ikke skal vere noen fare så langt ute i svskapet.... Skjønner ingenting her... Jeg har sluttet å bekymre meg ettersom alt er bra, men kanskje jeg ikke burde ta så lett på d...? Jeg må bare si at den legen jeg har likt best er Bakke... Men nå er jeg blitt usikker på alle, for jeg syns de surrer slik, selv om alt er "bra" med jenta... Ingen er enige eller sier det samme til meg.. Når skal du på kontroll igjen?
Dina-lill Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Blodgjennomstørmningen og CTGen er fin her og. Men litt lite fostervann. Så derfor de vurderer å sette i gang. Skal på ny kontroll på torsdag. Når skal du? Tror ikke du skal bekymre deg, for det hjelper ingen verdens ting. Jeg har tydeligvis bare fått de helt feile legene.
Linnhost88 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har litt mye fostervann Herregud for noe stress greier, legene skal ikke kunne surre så mye som de gjør... Jeg skal på ny kontroll på onsdag... Du må gi en lyd om d skjer noe, så kan eg oppdatere når eg har vert på kontroll om du vil... E jo litt "godt" å ikke vere aleine syns eg i alle fall... Da har eg litt mer å komme med når jeg er der også...
Dina-lill Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Ja det veldig greit å snakke med noen som er i samme situasjon Lykke til på onsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå