Gå til innhold

Klarte ikke vente mer


Shiira

Anbefalte innlegg

Var til ordinær UL før jul, og alt så fint ut -lykke!

MEN, jordmor kunne ikke se hvilket kjønn som gjemmer seg der inne... En liten bagatell, ja, det er det. Blir jo like glad uansett, men er jo kronisk og uhelbredelig nysgjerrig.. Så, i dag ringte jeg og bestillte time til privat UL, og til min store glede hadde de akkurat fått ei avbestilling på mandag. Hurra!

 

Trodde det skulle gå så fint å ikke vite, at det kunne være spennende å få en ekstra overraskelse på fødselsdagen, men nei... klarte ikke vente lenger gitt.. ;-)

 

Ojoj, som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner deg godt! Jeg hadde aldri klart å vente til fødsel! ganske tydelig at vi får gutt :-) Synes det er veldig koselig å vite for nå vet vi jo hva han heter, snakker om han med navn, kjøper gutteklær osv....Lykke til på mandag da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.

Når de har sett gutt er det vel rimelig sikkert skulle jeg tro..

Ja det blir praktisk å vite ihht navn, klær osv..

Per nå veksler vi på å si han og hun (den blir så upersonlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der inne lå det en fin liten gutt! Han var flink å vise seg fram, så det var ingen tvil :-) Stor og flott. Blir jo litt anneledes å se bildene når de er så store (29 uker i morgen).

Har hatt litt guttefølelse, så instinktene slo til.

Nå gjør det ingen ting at vi har gitt bort alle de små rosa klærne etter kommende storesøster, og vi er glad vi både har vogn og bilstol i nøytrale farger etter henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Vi klarte heller ikke å vente. pga at jeg har vært veldig dårlig fikk vi ekstra UL så da så de at det er ei jente. de så det veldig tydelig :) Gleder oss virkelig å snakker om og til henne med navn :)

 

men har ei søster som fikk vite at det var jente helt til hun fikk en ekstra UL rett før fødselen pga størrelsen på babyen. å da sa de Åh så stor gutt du får...hehe...

 

Men nå er de flinkere å ser tydeligere :)

 

Gratulerer med gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...