venter mars-jente Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Er førstegangs... så er veldig nysgjerrig!! Eg har ikke hatt noen vonde kynner i svangerskapet.. Har hatt noen samentrekninger der magen blir hard, men gjør ikke vondt. hmm.. lurer på om eg kjem til å gå på overtid :S Er 37 + 4 i dag.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 hei:) jeg fikk modningsakupuntur torsdag kl10.00 - lette rier ut dagen, natt til fredag, hele fredag og fram til lørdag kl 15.00 hadde jeg maserier med 2-10 min i mellom i ett, fra 15.00 vanlige rier og jenta var ute 0415 natt til søndag.... jeg tror ingen kan forutse hvordan det begynner, har ei vennine som hadde 10 timer med rier og 7 min press uten en skramme....
2tettebabyer Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 startet med et døgn med litt sterkere enn maserier, men kan kalde det for det for effekten var så liten. på et døgn fikk jeg to cm åpning.. maseriene kom først hvert 6 min for så å komme med tre min mellomrom. de var såpas vonde at jeg ikke fikk sove. Så begynte det å blø og riene ble kraftigere og varte lenger, og jeg var i gang. 2 døgn senere var jenta vår ute... en stri tørn kan en si, men absolutt verdt det. vannet gikk aldri på meg.
72-modell Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hei, Med førstemann startet det med rier, ca 7 om morgenen. Hadde rier hele dagen og dro til sykehuset i 17 tiden, med 5 minutters mellomrom mellom riene. Vannet gikk på sykehuset, og sønnen var ble født ca 2130. Hadde kun lystgass. Med sønn nr to, tre år etterpå, startet fødselen ved at vannet gikk ca 0730, så det var noe helt annerledes. Dro til sykehuset, da hodet ikke var festet og ble lagt på et rom for at riene skulle komme. Holdt nesten på å bli sent hjem igjen, men så kom da endelig riene, i 11 tiden. Hadde noen pressrier og så var han ute ca 1315. Nå, med nummer tre, er jeg veldig spent på hvordan denne fødselen vil starte!! Er i uke 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå