Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Har kjøpt litt scrapbookingting, og tenkte å sette i gang med et album til babyen. Vil ha med litt fra graviditeten også, har UL-bilder fra uke 7, 12 og snart fra uke 20. Tenkte hvertfall å skrive første spark og sånn. Ellers må jeg vel kanskje snart ta bilde av meg og magen, koselig for bebyen å se det etterhvert kanskje. Noen andre her som lager en slik bok/album? Er det noe mer dere har med? Når jeg får begynt så legger jeg nok ut på bloggen om det, bare å ta en titt for alle interesserte: www.mammapappaogbaby.blogg.no
annasverden Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Så gøy:) det har jeg også tenkt å gjøre:) Gleder meg:)
FruBoger fødeklar Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 lagde det med min første! UL bildene bør man scanne inn og printe ut igjen, de blekner med tiden ..! Som kvitteringer... Lagde mine egne bøker,og jeg lagde noen ferdige fotobøker på fotoknudsen. Koselig å bla i begge deler:) Skrev svangerskapsdagbok med min første,som jeg har klipt og limt inn her og der. Og fødehistorien min. Ikke barnevennlig lesing men:P Hun får få de når hun flytter ut:P
vbu Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Klør i fingrene å begynne å lage en scrapbok sjøl men tør ikke begynne før jeg har UL i neste uke (uke 13 nå). Tør fortsatt ikke helt tro at alt går bra. Har dere sett noen gode web sider om fine oppsett på en babyscrapbok. Aldrig lagd en før...
*lenemora* Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 på scrappeforumet scrapping.no finnes det masse gode i diverse underforum. Verdt å ta en kikk
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 til de som skal scrappe UL-bildene, så husk for all del å avbilde/scanne dem, og ALDRI laminere orginalbildene. Da blir de nemlig helt svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå