Gå til innhold

Endelig er hodet festet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag i uke 37+6 og hodet hadde endelig festet seg!! Nå begynte jeg å bli redd for at det ikke kom til å feste seg og jeg risikerte å få en lenger fødsel av den grunn!!

Jordmor skrev "fødeklar" på fødekortet og hun sa at hun ikke trodde jeg kom til å gå noe spesielt over tida. Regnet med maks 5 dager, får bare håpe det stemmer!!

Nå er det bare til å sette seg ned å vente tålmodig på at fødselen skal starte da.... Og tålmodighet er vel ikke akkurat min sterkeste side :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gleder meg til det står "fødeklar" på mitt kort!

Jeg var til sjekk i går, 36+0 og da var hodet festet - håper jeg får "fødeklar" på neste kontroll da :)

Lykke til! :)

Skrevet

så bra, det er jo godt å høre. slipper du å grue deg for det.. håper det skjer noe snart nå d! lykketil :)

Skrevet

Du får nok også "fødeklar" på kortet ditt, når du også har 2 uker igjen til termin:)

Skrevet

Fikk beskjed i går at jeg var fødeklar, er i uke 39 nå. Men hva vil det egentlig si å være "fødeklar" ?

Skrevet

Når jordmor skriver det på helsekortet så betyr det at man er både fysisk og mentalt klar for fødsel. Alt er klart og babyen kan bare komme :-)

Skrevet

Aldri hørt om at jordmor skriver at man er fødeklar på helsekortet.

Hos meg skrev hun at det var modne forhold. Men det er vel kanskje ment som det samme? hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...