Gå til innhold

Da beveger jeg meg inn her!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg inn her en tur. 12+1!!!

Og håper og tror jeg får være med resten av tiden også.

Jeg er enda ikke sikker på om dette vil gå min vei pga tidligere opplevelser. Men skal til Trondheim en tur på Tirsdag. Først etter den turen vil jeg kanskje klare å overbevise meg selv at denne gangen er det min tur!!

 

Er bare å håpe og tro og krysse alt av fingre og tær;-)

Lykke til til meg selv og alle andre som er i denne fasen av livet............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...