Med Søtepi i magen;-) Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Da kommer jeg inn her en tur. 12+1!!! Og håper og tror jeg får være med resten av tiden også. Jeg er enda ikke sikker på om dette vil gå min vei pga tidligere opplevelser. Men skal til Trondheim en tur på Tirsdag. Først etter den turen vil jeg kanskje klare å overbevise meg selv at denne gangen er det min tur!! Er bare å håpe og tro og krysse alt av fingre og tær;-) Lykke til til meg selv og alle andre som er i denne fasen av livet............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå