Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Må bare spørre: Når kjente dere kynnere? Idag løp, nei, spurtet alt jeg kunne til bussen (selv om den går hvert 5 minutt og jeg hadde tid til å vente..) Og etterpå så kjente jeg kynnere, iallefall ganske likt som det jeg husker at de var forrige gang. Er kun i uke 13/14, så synes det er litt tidlig. Men kanskje normalt? Når kjente dere kynnere første gang?
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Tror det litt forskjellig. Jeg kjente kynnere mye tidligere denne gangen enn første graviditet, men ikke så tidlig som 14 tror jeg. Men jeg tror ikke det er uvanlig. Hvis du søker på kynnere i artiklene her kommer det opp masse, roet meg litt når jeg leste det iallefall
Grateful mom Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Denne gangen kjente jeg det rundt uke 13/14 jeg også. Hadde veldig mye kynnere på slutten sist... Min jordmor sier at det ikke er noe å bekymre seg over så lenge de ikke er veldig smertefulle og langvarige.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hei, begynte med kynnere fra uke 13. Av og til har jeg masse kynnere i løpet av en dag. De går fort over,men kommer fort tilbake.
Gullblomst Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Med første fikk jeg kynnere i uke 21 og var mye plaget med kynnere resten av svangerskapet. (Ikke farlig, bare veldig slitsomt, fikk balnt annet medisin for å dempe kynnerene) I dette svangerskapet sverger jeg på at jeg har hatt kynnere siden uke 8. Ja jeg vet det høres veldig tidlig ut, men det er bare 15 måneder siden forrige svangerskap og jeg kjenner de godt igjen. Jeg "tørr" imidlertid ikke si dette til lege eller så mange andre for jeg tror ikke jeg blir trodd. Siden kynnerene i forrige svangerskap ikke var farlige (hadde ingen effekt på livmortappen) så regner jeg med at de ikke er farlige for meg i dette svangerskapet også. Så jeg bekymrer meg ikke, men slitsomt er det.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 Takk for svar! De var heldigvis ikke smertefulle, bare litt plagsomme. Og håper det går bedre med deg, babyklar m/lillegutt*GRAVID*!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå