Gå til innhold

hva kjøper du til moren din til morsdag?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

ett smykke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper ingenting jeg..

Men, har invitert mamma og pappa på middag med tilhørende dessert og fastelavensboller, så det blir koselig:-)

Selv ønsker jeg å få sove til jeg våkner imorgen, og kanskje en liten sjokolade eller noe, det hadde vært godt:-)

Skrevet

20 tullipaner eller roser til mamma skal kjøpe på mandag for hun er avsted og kommer hjem da,så har jeg en persienne jeg kjøpte for henne som hu skal få siden hun er så grei og hjelper med barna når vi trenger det:) Og kort så klart,det er det viktigste for meg,sier til mammen jeg SKAL ha kort uansett om det er av dopapir så er det det beste med hele morsdagen,at pappa hjelper og skrive kort fra barna:)

Ellers pleier jeg og få blomster eller ei bok,første morsdagen fikk jeg englebarnsmykket med gutt,da var gutten bare 14 dager,da jeg fikk jenta fikk jeg jentesmykket da jeg hadde født:)

Tror jeg får panserhjertet av jo nesbø i år.

Skrevet

Mamma får en flott blomsterbukett og et pyntehjerte på graven og det jeg ønsker meg mest er (om det hadde vært mulig) å få bare èn dag til med mamma....

Kos dere med mammene deres og gi dem en god klem i morgen (og ellers i året også).

Skrevet

Mamma får to esker med konjakksjokolader hun liker så godt.

Jeg ønsker meg igrunnen ikke noe, men vet ungene har noen hemligheter i kjelleren siden jeg har fått streng beskjed om å ikke gå ned dit. Litt redd for hvordan det ser ut der nede, for det pleier ikke å være så pent når de har holdt på der. De er hos mormor i helga, så kjenner jeg mine barn rett så lurer de med seg mormor eller morfar i butikken, og da pleier det å komme litt blomster.

For meg så holder det med ett kort de har laget, det skal ikke mere til før jeg smelter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...