mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Mamma skal få blomster av meg, for hun har alt annet : ) Jeg vet ikke hva jeg skal ønske meg selv, men kanskje en dag uten at han eldste gutten min er umulig kanskje : p hehe : )
melkekua™ Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg ringer henne, og hvis jeg er på besøk får hun en blomsterbukett. Her får jeg kake som bestilt )
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Har invitert henne på kaffe på søndag så da får hun kake, sveler og fastelavensboller. Mulig jeg kjøper en liten blomst også.
fox`y Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Mamman min får gavekort på fotpleie, blomsteroppsats,middag, hjemmelaget ostekake, romkake og boller:O) Jeg får ingenting:) mannen er på sjøen. men vi skal no kose oss opp til mamma. skal overaske hun og pappa med middag å slikt først:)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 mamma har jeg bestilt blomster på døren til, siden de bor et stykke unna.. svigermor har vi bedt på middag og kaker og kaffe:) Jeg vet ikke om samboer har husket dagen, men så lenge jeg har familien rundt meg, er jeg happy;)
lillepixie Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Et plagg av noe slag, kanskje noe kroppspleieprodukter og så drar vi på besøk med nystekte boller:)
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Mamma kommer hit på kaffe og kake, også får hun en blomst Jeg får nok ingenting, mannen er borte på jobb, og lillegull er bare 1 år Men vi skal kose oss den dagen med besøk
mamma&mikkel Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Mamman min sier at morsdag bare er noe tull! At i hennes øyne er det morsdag hele året:) Jeg ringer mamma (vi bor langt unna hverandre) 2-3 ganger i uka! å prater leeenge. Og innemellom sender jeg en blomst eller to! Jeg kommer til å være evig takknemlig om jeg klarer å videreformidle dette til mine barn!! Dette er jo selvfølgelig slik vi liker det!! og jeg har selvfølgelig ikke noe i mot at andre feirer morsdag, og farsdag og alle hjerters dag osv.. På søndag skal vi kose oss å feire fastelaven. Mannen min, de to guttene våre og meg:)
Tøssa Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Jeg satser på at jeg får kjøpt flybillett en av dagene så jeg og pjokken kan reise og besøke henne om noen uker, bedre gave enn det kan hun ikke få
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Et kort og en bukett tulipaner
stjertløvetann Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Mamma får et gavekort på ut å spise på valgfri restaurant med sine 2 døtre, for vi er sjelden sammen alle tre ellers i hverdagen Jeg får sikkert ingenting, men det gjør ikke så mye.
Lillesnuppis Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 I år skal mor få vinflask og duk. Da hun kommer på kaffe på kvelden så skal hun få en liten ostekake som er i hjerteform. Gubben får også hjerteformet ostekake. Siden det er valentine. Dem andre kaffe gjestene får vanlig ostekake. Regner med å få blomster + at jeg allerede har fått farget håret og klippet meg hos frisøren i går :-)
Gulosten™ Skrevet 12. februar 2010 #14 Skrevet 12. februar 2010 Hun får ikke en dritt, for hun er en drittkjerring og jeg liker henne ikke. Hehe. Selv ønsker jeg meg en kosedag med sjokoladekake, og litt fred og ro!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 12. februar 2010 #15 Skrevet 12. februar 2010 min mor er nettopp doed, saa det blir ikke noe spesielt i aar. Jeg oensker meg telefon nummeret til der hun er naa.. savner hun saa utrolig mye
Monajenten Skrevet 12. februar 2010 #16 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har kjøpt en god håndkrem. Jeg ønsker meg å sove leeenge på søndagsmorgen, og våkne til nykokte egg:-)
ღBellღ&gulletღ Skrevet 13. februar 2010 #17 Skrevet 13. februar 2010 Mamma får overlevert en stor bukett i kveld, Svigermor har vel fått sin på døren alt. Jeg ønsker å sove lenge på søndagen og våkne til frokost på sengen. Av lillemann får jeg ett kort som er laget i barnehagen. Veldig spent og gleder meg til å få det. Han kom også hjem fra barnehagen med fastelavensris. Mannen er på storsentret og jeg fikk ikke være med...så hva han pønsker på er ikke godt å vite.
Tweak Skrevet 13. februar 2010 #18 Skrevet 13. februar 2010 Vi har rammet inn et bilde av pia vår (1 mnd) som mødrene våre skal få. Det blir det første bildet de får av henne som er innrammet! (har sendt masse på mms og data men ikke noen som er skrevet ut) Jeg ønsker meg arme riddere til frokost ;-P
#Ariadne# Skrevet 13. februar 2010 #19 Skrevet 13. februar 2010 haandkrem, haandsaape og yndligskaken sin samt tegninger fra barna
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. februar 2010 #20 Skrevet 13. februar 2010 Blomster og massasjetime. Så kommer vi til å låse oss inn og servere frokost på sengen. Hun baker kake, mormor baker fastelavensboller og jeg ordner med kaffe og andre småkaker, så har vi kaffeslabberas med resten av familien i morgen ettermiddag en gang. Bf og den lille er alltid så flinke med gaver, så jeg får en ting jeg samler på og noe som den lille og bf har laget:)
Propellll ♥ Skrevet 13. februar 2010 #21 Skrevet 13. februar 2010 Jeg og søskene mine gir en stor tulipanbukett og kort. Jeg ønsker meg en fin mammakopp og frokost på senga. Vet jeg får middag + ligge lenge
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. februar 2010 #22 Skrevet 13. februar 2010 Mamma får en digi bok sammen av oss søsken, så har jeg kjøpt ett fint kort til henne:) vi skal en tur på besøk der og vi skal ta med oss boller(skal snart bake de) mens pappa stiller med krem. Jeg ønsker meg noe tunika eller noe slike klær hvor det er plass til at magen min kan vokse, og jeg vet at jeg får en slik tunika sak ellers ønsker jeg å bli vekket til god frokost.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. februar 2010 #23 Skrevet 13. februar 2010 *herved er en virituell sjokladekake sendt over i ekspressfart*
♥tosmåtroll♥ Skrevet 13. februar 2010 #24 Skrevet 13. februar 2010 Mamma får et par røde pumps :-) Jeg ønsker meg en blomst kansje? :-)
Koseklompen Skrevet 13. februar 2010 #25 Skrevet 13. februar 2010 Kjøpte til min mor et sjal og to hjerter som en kan henge opp til pynt, ene er av ståltråd og perler, kjempefin og den andre er vintage i svart stål-metall (?) med rosemønster på den ene siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå