Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Da skal jeg straks reise på min første jordmortime Gleder meg kjempe masse. Pleier jordmor å ha ultralyd?
Corneliuss Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Min jordmor har ikke det, men det varierer sikkert litt. Gled deg uansett du.. =O)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jordmor har slik dopler som man kan høre hjertelyd med, ikke ultralyd.
Corneliuss Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Min har sånn gammeldags "hørerør". Ser ut som sånt horn som den syvende far i huset har (altså fra eventyret). He he. Dette er på Sthanshaugen. Det vil si at jeg ikke får høre noenting når jeg er der. Men er koselig å gå allikevel. =O)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Da er vi hjemme igjen Fikk høre sterke små hjerte bank med doppler i et par sekunder så stakk han av et annet sted lengre inn i magen he he. Men det var helt himmelskt å høre Jeg begynte nesten å gråte og da jeg så bort på samboer var han ganske så rød i øynene og hadde verdens største glis smurt på i ansiktet. Til dere som ikke har hørt hjertelyd enda så GLED DERE!!! Ultralyd neste torsdag, gleder meg enda mer til det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå