Gå til innhold

Da flytter jeg inn hit...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er enten 12+1, eller 12+3, ultralyddamen var litt usikker :) Men uansett hører jeg vel til her nå.

Mini gir meg tegn på at h*n er der, ikke spark, men små kilinger i magen, den berømte fiskehalen :D (er sjettegangs, så vet hva jeg kjenner)

Syns tida går altfor fort da...åtte korte uker til så er jeg jo halvveis..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi sjettegangs.. all ære til deg. ja tiden flyr, er selv andregangs og tiden raser jo. er 17+4, så tida går altfor fort.

 

 

velkommen inn hit:)

 

lykke til..

Skrevet

Dette blir siste...når den er ute, skal det klippes over system :)

Skrevet

Hei Solkira, vi flytter vist over på samme dag vi :)

6.gangs mamma.... Tar av hatten i respekt for deg altså.

Jeg er 2.gangs, men 10 år siden sist, så jeg husker ikke stort, men den berømte fiskehalen du skriver tror jeg at jeg har følt denne uka :)

 

Ser vi har termin omtrent samtidig, så da følges vi litt her inne da, moro :)

 

Lykke til videre på veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...