mummsy Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Han har vært så urolig i magen i natt, og det føltes ut som om han skulle komme gjennom.. Noen som har hatt det samme? har 2- cm åpning og er moden, har kraftige kynnere, men ingen rier.. Er redd for at han kan ramle ut av meg!! Har termin idag...
Myy Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Har det ikke på samme måte, men da kommer han nok snart da Siden det kjennes sånn ut og du har termin i dag hehe... Lykke til!
mummsy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Hehe.. Tusen takk <3 Ja det er jo ikke lenge igjen uansett, meeeeen man vil jo helst ha svar på alt man opplever. selv om det kanskje ikke fungerer sånn.. aiaiai... leei ja..
ellen-propellen Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har hatt det på samme måte lenge.Hadde termin i går, og hele forrige uke kjentes det ut som hun prøvde å grave seg ut av meg på trass! Grusomt vondt. Legen min sier det er helt normalt.
mummsy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Ja det er faktisk vondt. Lå våken i flere timer i natt pga det.. Og det ble nesten verre når jeg satt oppreist.. Merkelige plager man skal ha Jeg som hadde håpet det skulle være det safe tegnet på at det var timer unna fødsel ...
ღMadame_mim ღ Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Hadde vært greit det vel, hvis han bare ramlet ut av deg? Hehe Får håpe det er tegn på at han melder sin ankomst snart! Lykke til :-)
mummsy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2010 På en måte ja Men på en annen så vil jeg helst ha jordmor i nærheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå