Gå til innhold

Det presser nedover mot underlivet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig ubehaglig å gå på jobb og være aktiv.. klarer å være noken lunde aktiv i ca 30min før det føles ut som om alt skal dette ut.. noen som har opplevd det samme??

Vart litt skeptisk når jeg las på uke for uke at jeg skulle kontakte fødestek om jeg fikk press nedover mot underlive..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bare noen nerver som er i klem, men ville ha ringt til jordmor/ lege/ sykehus for å konferere. Konsekvensene dersom noe skulle være galt er så store at det er best å ikke ta noen sjanser med sånt.

Skrevet

jeg har sånn hele tiden jeg og men jeg er på job, eller om jeg styrer hjemme..er helt grusomt og det er virkelig vondt og ubehagelig..det setter seg også i rompa på meg og gjør alt slitsomt.nå har jeg det sånn på jobb at jeg kan bytte på å sitte å stå/gå men er slitsomt i lengen å sitte stille og så er ikke bare bare..hdde det ikke sånn med førstemann så jeg har tatt det som stress og at kroppen er sliten..har også en del kynnere som er ganske smertefulle hvis jeg er for aktiv så er egentlig et lite helvete på jobb, men er bestemt på å ikke bli sykemeldt før jeg må så da er det ikke så mye å gjøre ved.

Skrevet

Ringte å snakket med føden nå, å de sa jeg skulle ringe til fastlegen min å bli undersøkt. men skal på sjekk mandag så jeg tar det da.. bare 2 dager med mye smerter ijen på jobb.. har ikke lyst å gå på do engang når det er på det værste.. såvidt jeg klarer å tørke meg etter dobesøk :S

Skrevet

Stakkars deg! Jeg har også mye kynnere men de gjør aldri vondt (må ofte tisse etterpå ettersom jeg får blæra i klem bare). Hadde det samme i forrige svangerskap, og legen var veldig tydelig på at jeg måtte ta det med ro når det ble for mye kynnere. Hvis du er riktig uheldig så kommer barnet før tiden - så det er lurt å lytte litt til kroppens signaler. Men litt kynnere som ikke gjør vondt er jo ikke farlig - bare bra ettersom du får en sterk livmor til fødselen. Men det du har høres ikke helt ut som normal... Prøv å se om du kan sette ned tempoet litt selv om du skal på jobb (både psykisk og fysisk). Er jo ikke bra for hverken mor eller barn å ha det sånn. =/

Skrevet

Er sykmeldt 50% og går minst mulig.. sitter veldig mye på jobb.. men føler det blir feil av meg å la de andre på jobb ta jobben som jeg skal gjøre.. men setter meg ned hver gang jeg kjenner det er noe på gang.. men blir bare værre og værre når det først har komt.. og da hjelper ingenting.. inatt har jeg våknet utallige ganger. for hver gang jeg har beveget på meg har det gjort så vondt at jeg har våknet.. så blir vist bare vondere desto større lisjeguten blir.. men føden anbefalte meg å ringe fastlegen min så han fikk sjekket meg. men tenker siden jeg skal dit på mandag så kan jeg vente til da.. så blir 2 dager på jobb der de andre må ta over min jobb og jeg gjør kun det jeg klarer..

Skrevet

Lykke til i helgen! =O) Du får oppdatere oss på mandag da! =O)

Skrevet

Dro på legevakta etter jobb jeg.. Alt sto bra til med den lille, men jeg fikk streng beskjed om å slappe av.. så imorgen på jobb må jeg sitte stille i en stol i 5timer så er det til fastlegen på mandag og høre hva han har å si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...