Gå til innhold

Tilbud på KK i Bergen ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal føde på KK i mai, venter nr. 3. Har vert både på føden, og på Storken, og hatt en komplisert (1.) fødsel, og en som gikk helt "etter boka". Men var der oppe en tur for noen uker siden i forb. med en ulykke, og så jo både da og ved ultralyd at det er mye ombygging og styr der oppe...

 

Er det noen som har fått oppdaterte opplysninger om dagens fødetilbud der? Evt. endringer til mai? Jeg tenker f.eks på muligheter for å føde i vann? Og ellers hvordan tilbudet på Storken er nå? Har ikke tilbud om jordmor her jeg bor, og savner litt den typen samtaler ved lege kontroll.....

 

Har prøvd å finne info på nettet, men den virker veldig gammel og utdatert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at disse sidene har blitt oppdatert for ikke så lenge siden.. Så har lest litt der... Men stod veldig lite om muligheter for å føde i vann... Det er vel avhengig av jordmoren som følger deg under fødsel? Og på evt kapasitet på badekar.. Jeg har fått tilbud om badekar som lindring for riene under begge fødslene, men på Storken hadde jeg jo badekar inne på fødestua... Men når jeg skulle trykke, måtte jeg opp mener jeg..

 

Noen som har født i vann på KK den siste tiden? Del gjerne :-)

 

Jeg tenkte å snakke litt med lege denne uka om tanker omkring fødsel (siden jeg ikke går til jordmor..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...