M@msen Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 UL til torsdagen, gleder meg:) Jeg var på en i januar også, men da bare for å konstantere termin dato, og selvfølgelig sjekket han raskt om alt var ok det var det:) Så nå håper vi virkelig at han kan se kjønn, hvis ikke så må jeg ta en hvor jeg betaler...ler, jeg MÅ vite... Har 2 gutter fra før og er såååååå spent, tror det er jente , men føler en gutt...LER!!!! Har såååå ulikt svangerskap nå enn med de 2 andre, men så har jo det skjedd mange før og de har fått samme kjønn. Kinesiske fødekartet på barneverden sier jeg skal få jente og da stemmer de andre ungane mine, her på BIM så stemmer ikke guttane, men det sier gutt... Gleder meg masse i allefall UANSETT:)
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 jeg skal på ul til onsdag, gleder meg veldig. var på en ul når jeg var 14+2 eller noe sånt og da så alt fint ut og jordmor trodde det var en gutt. har en gutt fra før, så dette er veldig stas.. hvor langt på vei er du? lykke til:)
M@msen Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er i min 18 uke nå Hvor langt på vei er du??? 2 gutter er fint, hvor stor aldersforskjell blir det på barna deres? Vi har 21 mnd mellom våre gutter, blir 4 år fra minsten til nurket i magen kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå