Gå til innhold

jeg har gått ned 6,5 kilo siden 18 januar og

Anbefalte innlegg

Skrevet

er stolt av meg selv:) jg veide hele 97,5 og nærmet meg det skumle tresifrede.nå nærmer jeg meg 90..det er en deilig følelse... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!

Tenk så deilig :)

Lykke til videre!

Skrevet

Kjempeflink du er! Jeg prøver også å slanke meg, har du noen gode råd å gi meg da? Går regelmessige turer, drikker mye vann, spiser mye frukt og grønt, spiser grovt brød, mange og små måltider. Likevel klamrer kiloene seg fast på meg

Skrevet

Så bra! Hva har du gjort? (forhåpentligvis ikke spist mindre og trent mere for det har jeg prøvd og det er kjedelig... ;)

Skrevet

Ser ut som om du etter "boka" gjør det meste riktig her. Hva med å kutte ut brød og heller spise grove knekkebrød? Og så var det middagen da, forsiktig med sauser og junk.

Skrevet

Sååå flink du er :-)

Grattis til deg..

Skrevet

jeg er medlem av vektklubb.no på vg..har hjulpet meg masse..jo spise mindre og oftere, spise sunt og trene :))

Skrevet

Så flink du er ;o) Jeg har også vært flink, gått ned nesten 5 kg siden begynnelsen av januar. Jeg nærmer meg 70.....gleder meg til å være på 60tallet...... det gir virkelig motivasjon til å holde på videre. Lykke til med videre nedgang ;o)

Skrevet

Flinking!! Jeg er også i gang, og leter daglig etter motivasjon. I dag var du min motivasjon til å fortsette. Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...