Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er nå 9 dager over termin, og skal inn for kontroll i dag. Det blir utrolig deilig å få en skikkelig sjekk for å se at alt står bra til inni magen, jeg syns det er litt skumelt å gå så lenge over.... Vet dere om de pleier å sette i gang "på direkten" hvis alt er ok i dag, eller må jeg vente lengre. Her setter de igang innen 11 dager over termin, så det er jo bare to dager til. Jeg hadde to cm åpning for nesten to uker siden, så håper veldig at de kan ta vannet eller noe i dag.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Det vet jeg dessverre ikke, men vil gjerne ønske deg lykke til:O) Håper de setter deg igang idag!!!
vero:o) Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 tror desverre ikke de setter deg igang før på mandag...de har alltid mindre kapasitet i helgene,å da setter de ikke i gang,selfølgelig hvis alt står bra til da..hvis ikke så må de jo.... det var ivertfall sånt med meg,var inne på sjekk torsdag eller fredag 9 dager over tror jeg...da sa de at de ikke satte igang før mandagen... men han kom heldigvis på søndag kveld..men fødselen begynge på fredagen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå