marsprinsenmin<3 Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 har idag hatt veldig mye slimete knall gul utflod, har alltid slitt med mye utflod! men idag har det vært litt ekstremt.... Og fargen var også litt ekstrem i forhold til det den har vært før! Andre som har hatt KNALL gul slimete utflod under graviditet???? Hva kan det være??? Er foresten 36 uker idag..... en ting til, har også sett i truseinnlegget idag at det har vært helt helt svak farge med lyserosa... men kommer ingenting av det når eg tørker meg! grunn til bekymring???
luva* Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Sånn har det vært her den siste par ukene og (det knall gule slimet). Er og i uke 36. Aner ikke hva det er, men om du finner ut at det er slimproppen hadde det vært strålende Lei nå.
Tessa-81 Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Man har mye mer sekresjon i svangerskapet fra skjeden og særlig når man nærmer seg termin. Det er plagsomt og det går unna av truseinnlegg. Jeg synes for min del at truseinnlegg gjør en mer klam nedentil fordi de ikke puster, men hva skal en gjøre da? Skifte 6 truser om dagen? Det kommer seg etter fødselen og renselsen er over. Er selv 35 uker idag!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hei, jeg sliter oxo med det samme... men her kommer det skikkelig store klumper omgangen, med skikkelig signalgult slim... jeg syns det er så vanskelig å vite om det er bare slim eller faktisk er proppen... Er i min 38.uke...
Carina01 Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Jeg hadde gult slim fra ca uke 34 og frem til nå uke 40, nå er det helt bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå