Emma&Adrian Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Snøen begynner å smelte nå,så da kan han ikke bruke stonza,for de er jo ikke vanntette. Så han må ha noe annet å ha på beina,som er vanntett. Han går ikke,eller bare bittelitt når han er inne,så vanlige sko kan han ikke ha,ikke liker han det heller...
Mor Løvehjerte Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 http://www.reima.fi/no/kolleksjon/kauai/ Og hvis linken ikke funker, så heter de vanntette tøflene Kauai. Har ikke prøvd dem selv, men du kan jo ta en titt?
Mor Løvehjerte Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Men skal ikke stonz være vannavvisende da?
Emma&Adrian Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Oi,ja de var jo fine! Må bare ha en annen farge hehe. Vet du om de selger andre plasser enn på nett? Tusen takk forresten
Emma&Adrian Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 Trodde også det,men han hadde blitt våt i beina i dag...
Mor Løvehjerte Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Har ikke den ringeste anelse. Google i vei! :-)
Emma&Adrian Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2010 Gjorde det ser du,men fant ikke utav det Men takk anyway,skal prøve å google litt til
Babyønske �� Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har de Reima"sokkene" til min gutt. De er jo tec så skal jo være vanntette. Her har de kun blitt brukt i tørr snø, så hvor godt de faktisk holder fuktigheten ute vet jeg ikke. Sjekk i en butikk som selger Reima om de har de, muligens Barnas hus. Reflex har noen i regntøystoff, med en myk såle. Men de er ikke så høye, så jeg ser for meg at de lett faller av.
Emma&Adrian Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2010 Okay,takk,jeg prøvde å titte på barnes hus på nett,men fant ikke noe der,men skal sjekke det ut i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå