Hiv o'hoi Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Lille Wille har aldri vært særlig flink til å sove om kvelden/natten. Han legger seg rundt kl 19.30. Fra han legger seg og til jeg legger meg selv (rundt 00.00) - så har han som regel våknet ca 10 ganger, om ikke mer. Han står opp ca kl. 07.00. Sover en snau time på formiddagen. Sover så en halvtime/time tidlig på ettermiddagen. Han får grøt en halvtime før han legger seg + pupp. så han burde jo ikke være sulten. Før puppet jeg alltid i søvn, nå har jeg begynt å trille i søvn. uansett om han ligger i vogn, på eget rom eller i min seng (vi samsover) så våkner han utallige ganger i løpet av kvelden. det er så ille at jeg nesten ikke kan ha besøk om kveldene, for han våkner ca hvert kvarter/halvtime. Har til og med prøvd å la han sutre i noen minutter (jeg er ikke tilhenger av skrikekur), men da blir han bare helt vill og nekter å sove noe mer på flere timer. Noen tips? han er 10 mnd. gammel.
engajente Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg tror jeg ville forsøkt å legge han på egent rom.
Hiv o'hoi Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har prøvd det, men da holder han det gående HELE natten. Jeg har et annet barn jeg må ta meg av også, så litt søvn må jeg ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå