Gå til innhold

stellematte

Gravid prinsessemamma<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei sann 3. trim:)

er noen dager tidlig ute, for 3 trim..men tenkte kanskje dere hadde dette klart..jeg lurer fælt på hvor dere kjøpte/bestilte stellematte?! for jeg finner ikke en eneste en som er pen å se på..hehe mener ikke å være kresen,men kunne odt ha tenkt meg et lite utvalg:p

noen som vet av en bra nett side f.eks?

hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Ikea sin stellematte til ca 70 kr. Men om du vil ha en pen en, er nok ikke dette noe for deg ;-) Barnas hus har jo et lite utvalg...

Skrevet

vanligvis har man jo et håndkle liggende over stellematten slik at man ikke ser den uansett..da er det jo litt unødvendig å ha betalt 400kr ekstra for noen pene farger man ikke ser likevel???

Skrevet

Ikea sine er jo kjempesøte med de trekkene man får kjøpt til :)

Skrevet

Jeg sier som På'an-igjen?...

Man har som regel et håndkle på stellematta, så du ser uansett ikke motivene eller farger ;)

Skrevet

Barn & Utstyr har flere fiiine:)

blant annet Tarok serien, som i tillegg er nøytral i fargen.

Skrevet

Jeg har bare kjøpt en helt enkel hvit fra ikea. Har tenkt å ha et håndkle over uansett! Men Kid og barnashus har vel noen med mønster og farger :)

Skrevet

takk for masse svar:))

ikke lett å vite hva mann trenger, å ikke trenger ;) er jo første gangen:)

Skrevet

Det er også flere fine både på babyproffsen og happyland dersom du ikke bor så langt unna grensa :-)

Skrevet

Jeg kjøpte min på www.flust.no kostet rundt 300kr tror jeg. Er trumf sin side, så jeg brukte bare de trumfpoengene mine.. :)

Grunnen til at jeg kjøpte den var pga fargen.. :P Haha, den har kumønster på undersiden og kuer på toppen.. :D

Jeg elsker og samler på kuting nemlig.. :D

De har jo og stellematter på www.babyshop.no www.babyplaneten.no www.barnashus.no

Skrevet

Jeg er ikke så veldig opptatt av at stellematta skal være fancy, har en oppblåsbar fra Ikea som vi var veldig fornøyde med til forrige barn. Den koster 59,- og er helt topp. Og som før nevnt, man har jo håndkle på...?

Men hver sin smak, selvsagt :-)

Skrevet

ja dere har nokk helt rett:) sikkert ikke noen vits i dyra fancye greier:)

men..er så utlolig koslig å dille rundt sanne ting nå,menst jeg går å venter;)

eneste jeg vet,er at den jeg kjøper nå skal gå i arv, så sann sett er det jo greit å a noe med litt kvalitet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...