johine gravid med Tvillinger! Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 jeg sliter siklig med halsbrand men nå tar jeg et glass melk når det er på det verste og når jeg går å legge meg tar jeg også et glass melk det hjelper har nesten ikek halsbrannd lengre ville bare delle det kan jo hende det hjelper noen andre også
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Er det eneste som hjelper for meg også
Hekta Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Melk hjelper meg og. Men legen ble litt sint på meg da jeg sa at jeg bare tok ett glass melk. Hans forklaring var da at i og med at det bare kommer til å bli mindre og mindre plass for magesekken, så vil halsbranen komme hyppigere og hyppigere. Derfor, for å unngå syreskader på spiserøret, måtte jeg heller ta en gaviscol (heter noe i den duren, de på apoteket vet). Den legger seg som skum i magesekken og hindrer syra i å klatre oppover i spiserøret. Så nå tar jeg en av de når jeg kjenner helsbrannen (jeg har faktisk kun hatt halsbrann en gang etter at jeg hadde legetimen, og da tok jeg den tyggetabletten! (tre dager siden)).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå