Gå til innhold

Påmelding BIM-treff oslo og omegn


Julibarnet2010

Anbefalte innlegg

Heisann jenter:-)

Da er det klart igjen for en ny påmeldingstråd til treff for alle i Oslo og omegn.

Neste treff finner sted 2.mars på Yaya`s på Majorstua kl 18.00.

Det ligger i industrigata 36 (50meter fra Bogstadveien). Tbane og trikk i nærheten.

Meld dere på med fornavn innen 25.februar, slik at vi får forhåndsbestilt bord.

Nå begynner vi vel alle å få litt mage også og kanskje mange allerede vet kjønnet, så dette blir veldig spennende. Gleder meg til å treffe dere igjen som var der sist, og til å bli kjent med mange nye.

 

Klem Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er med 2. mars på Yaya`s, Majorstua! Jeg var ikke med forrige gang dere møttes, så gleder meg til å treffes!

 

Klemmer fra Linn-Jeanett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med:-)

Blir hyggelig å se både nye og gamle fjes!

Og kanskje vet mange av oss kjønnet på barnet innen da:-)

 

God helg!

 

Klem, Vivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg blir med igjen, jeg! Gleder meg til å se dere som var der sist og nye fjes:) og spennende med kjønn da. Jeg får vite på mandag, gleder meg veldig.

 

Hilsen Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så moro da, jeg er gjerne med! Visste ikke at det hadde vært treff tidligere, da jeg ikke er så aktiv inne på terminklubben. Men det er jo toppers, gleder meg til å treffe dere:)

 

Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått ansvar for bordreservasjon da hun som startet tråden er på ferie denne uken. Påmeldingsfristen er førstkommende torsdag, slik at jeg kan bestille bord før helgen.

Ser frem til å se både nye og gamle fjes:-)

 

Vivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg var med sist og er med denne gangen også. Gleder meg til å treffe igjen de fra sist og å treffe nye. :)

Jeg vet kjønnet på den lille allerede, men det holder jeg hemmelig til tirsdag ;-)

 

-Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...