Gå til innhold

Trenger tips om en virkelig god ammepute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå endelig i 3. trimester, og trenger litt råd!

Skal kjøpe meg en ammepute, og har rett og slett ikke peiling på hva som er bra eller ikke (førstegangsfødende).

Trenger en som er av god kvalitet og holdbar. Pris ingen hindring, da jeg heller ønsker en jeg kan benytte i neste svangerskap også!

Håper på mange gode råd, gjerne med link til hvor jeg finner produktet og ca. pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sissels tvillingammepute til tvillingene, og var veldig fornøyd. Kommer til å bruke den denne gangen også!

Med førstemann hadde jeg en enkel og billig ammepute for et barn, den syns jeg ble for liten og gav lite støtte.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei=)

Det har kommet en nå som de også bruker på noen sykehus eller i allefall Fredrikstad sykehus og den heter Cozyfiks og koster 1000 kr på Babyshop, det skal vistnok være kjempe fin altså!!!

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

Har ikke noe svar, men et spørsmål: Noen som har sydd ammepute selv? Hva fylte dere den med, i tilfelle? Eller noen som vet om en "økolologisk" ammepute?

Skrevet

Det er ikke vanskelig å sy selv. Da velger du form og størrelse, akkurat slik du vil ha det. Kan feks kjøpe en brukt saccosekk på bruktbutikk eller fretex eller hvis du har fra før av. Da bruker du bare av det fyllet. Billig og enkelt, og bedre enn de billige ammeputene vil jeg påstå.

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

Takk:) Lurer på om jeg skal forsøke å sy selv, ja. Noen som har forslag til annet fyll? Er ikke så glad i det som er i saccosekkene. Vet at det finnes ferdige med spelt i, men de blir vel svært tunge...

Glad for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...