Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 min kjære mann kunne kjenne nurket på på utsiden av magen, det var en svak kiling på hånden, HELT utrolig.....jeg som konstant går med angst etter misset i fjor og nå siden det straks er 3 uker siden jeg fikk bekreftet liv, så altså kommer det en hånd eller fot som kiler oss på innsiden/utsiden av magen.... måtte bare dele gleden=D
Corneliuss Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Stjerneøye, så fantastisk! Gled deg over hvert spark! =O) Nå er det snart ordinær ul så da får du sett den lille i full vigør igjen. Trist at du har vært så uheldig i fjor. Sender en klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå