Gå til innhold

Tidlig UL, 11 uker på vei!


ZigZag er 2 barnsmor!

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 10+6, og var på dette svangerskapets 4 tidlige UL. Der kunne gyn konstantere at jeg hadde et sprell levende foster i magen med fine hjerteslag. Man kunne tydelig se armer, bein, hode og kropp. Den rørte masse på seg, snurret rundt, bokset med armer og bein og stod plutselig på hode! Fikk ikke høre eller vite hvor mange hjerteslag det var pr. min, men CRL var 40 mm (apparatet estimerte str til å være 11+2). Fikk tilbud om UL igjen når jeg er 15 fullgåtte uker for å se på organer og evt se etter kjønn, og jeg takket ikke nei til deg :-)

Var også på 1. kontroll hos jordmor Siri, en super positiv opplevelse!!!!

Etter 2 SA og 1 MA så ser det ut til å gå bra nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Godt å høre" at det er flere som har vært på mange tidlige UL'er. Jeg har hatt 3 og skal på vår 4. når jeg er 13 uker. Engster meg nemlig litt for at det kan være farlig å ha vært på så mange tidlige UL'er så tidlig i svangerskapet. Jeg har ikke mistet like mange ganger som deg, har kun en SA bak meg, men brukte såpass lang til på å få det til å klaffe pluss at jeg har slitt med mye smerter og litt blødninger denne gangen også. Heldigvis ser det ut til å gå bra nå :) 3 dager igjen på 1. trimester :D

 

De er så utrolig søte og små på tidlig ul etter uke 9 når man ser de bevege på seg. Jeg var på sykehuset da jeg var 9+4 pga blødningene og da måtte til og med legen le litt for den lille kavet så inmarri der inne ;) Gleder meg til neste UL - håper å få se en velskapt liten tært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...