Pinguuu Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Inni magen va de ei lita prinsesse Har tre gutter fra før så dette var ein hyggelig overraskelse
M@msen Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 OJ så heldig dere er:) Gratulerer så mye:)
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Gratulerer så mye! Veldig spennende. Fant ut forrige torsdag a jeg skulle få jente også, men skal bestille privat UL om noen uker for å være sikker, før jeg begynne å handle inn jente ting fra USA. Så koselig med jente når du har to gutter. Mye pynting, kjoler og prinsesse-lek!!
nicki82 Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Grattis..kan tenke meg til at du er i skyene nå Jeg skulle også på UL idag, men utsatte det til neste uke. Gjett om jg angrer nå
<3guttemamma<3 Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Så kjekt! Kan tenke meg dere koser dere med nyheten nå
Pinguuu Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2010 Ja heile familien er i skyene kjempe kjekt! Er i uke 20 i mårra så har venta så lenge på denne UL Det va skikkelig spennende, før vi begynte spurde UL legen hva vi hadde fra før,når vi sa vi hadde tre gutter lo han og sa at da ble det nok en til Når han skulle sjekke kjønnet sier han bare hmmmm.....det er ikke noe gale altså, men hadde det vært en gutt så hadde jeg sett det nå Viste oss tydelig dei to strekene en snakker om når det er jente:) Nå blir de rosa for alle penga, har jo ingenting Lykke til dere andre som skal på Ul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå